הנדון

ייעוץ ארגונומי לארגונים וחברות - AFC Industries

ייעוץ ארגונומי הוא למעשה ייעוץ הנחוץ לכל עסק על מנת לשמור על בריאותם של העובדים בעת ביצוע פעולות יום יומיים במהלך עבודתם, אם זה מבחינת ישיבה נכונה, ביצוע פעולות שונות במפעלים ותעשיות, סחיבת מוצרים כבדים, עמידה נכונה כיפוף הגב לטובת העבודה ועוד.  ייעוץ ארגונומי מתאים לחברות וארגונים שונים וגם לחברות שעיקר העובדים שלהם נמצאים באופן יום יומי במשרד אל מול המחשב, לחברות שבהן ישנם נהגים הנמצאים על הכביש מרבית מהיום וגם לחברות בהם ישנם עובדים שעסוקים בעבודה פיזית יום יומית.

?מהו למעשה יעוץ ארגונומי

ייעוץ ארגונומי למעשה גם מיועד להטמיע כלל עבודה נכונים לשיפור נוחות העובדים במהלך עבודתם ביום יום וגם מיועד למנהלי הרכש של הארגון או לבעלי החברה על מנת לתכנן חלל עבודה בצורה ארגונומית ונכונה. עיצוב חלל עבודה ארגונומיים מתחיל מעיצוב נכון ונוח לעובדים שיגרום להם לנוחות מקסימלית בעת עבודתם. ייעוץ ארגונומי כולל גם ייעוץ לגבי ריהוט נכון ומתאים לעובדי החברה לפי פרמטרים שונים כמו – גיל העבדים, משקלם, גובהם, סוג עבודתם, פעולות שהם זקוקים לבצע בתדירות גבוהה ועוד. הייעוץ יכלול בין היתר רכישת ציוד נכון ומתאים לסביבת העובד כמו – כיסאות ארגונומיים, שולחן מעבדה מתכוונן, הדום לרגליים, מוצרי מחשב הכוללים הגבהה למסך המחשב, זרוע מתכווננת או חשמלית למחשב, עכבר ומקלדת, שידות ומגירות ועוד מוצרים שונים אשר נועדו לספק לעובד נוחות מרבית בזמן עבודתו ללא נזקים לטווח ארוך.

למה חשוב כל כך לקבל ייעוץ ארגונומי?

ייעוץ זה נועד להטמעה של כללי ארגונומיה בארגון או בחברה, והוא מאפשר לצמצם נזקים בריאותיים אשר יכולים לגרום לעובדים פציעות וכאבים לאורך השנים. נזקים אלו יכולים לגרום לחברה או לארגון נזקים גדולים הן מבחינת אובדן ימי עבודה של העובד, לחוסר יעילות בתפוקתו של העובד ואף במקרים נדירים ודי קיצוניים עובדים יכולים לתבוע חברות בשל נזקים שנגרמו להם כתוצאה מעבודה לא נכונה בארגון.

ארגונומיה בעבודה מה עוד חשוב לדעת?

שירותי ייעוץ ארגונומי מאפשר לעובדים ולמנהלי החברה לרכוש ידע חשוב ביותר לצורת עבודה ומסייע לכם להתאים את סביבת העבודה על פי דרישת התפקיד הספציפי.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ופניה Afc Industries | 072-2730020