הנדון

ייצור עגלות שירות וטיפולים ייעודיות - AFC Industries

עגלות בתחום הרפואי והמעבדות, הן עגלות אשר חברות המייצרות אותן משקיעות את מיטב אנשי הצוות והמהנדסים של החברה, על מנת לספק ללקוחות החברה ייצור עגלות העונה נותן פתרון

ארגונומי לסביבת עבודה בריאה ונוחה של עובד. בשוק הרחב ישנן סוגים שונים של עגלות שונות להמשמשות למגוון שימושים- חלקן עגלות המיועדות לשינוע מחשבים וציוד רפואי וחלקן עגלות המיועדות לשינוע מוצרים שונים כמו – עגלות שירות לתחום האוכל בבתי חולים או עגלות שירות לבתי מלונות המיועד לחדרניות ועוד. בכל מקרה, כאשר בוחרים חברה המספקת ייצור עגלות מכל סוג ולכל מטרה, יש צורך לבחור עגלות ארגונומיות ואף מומלץ להזמין ייעוץ ארגונומי שיחקור את סביבת העבודה ויציע פתרונות המותאמים אישית לצורך הטכנולוגי, לתנאי העבודה ומידותיו של העובד וזאת על מנת לשמור על בריאותו של העובד ועל נוחות עבודתו לטווח אורך.

: ייצור עגלות מסוגים שונים

עגלות טיפולים – עגלות טיפולים מתאימות לרופאים מתחומים שונים המקבלים אליהם מספר רב של מטופלים ולהם מכשור רב ואביזרים להם הם זקוקים במהלך הטיפול במטופל. ייצור עגלות אלו, חייבות להיות ארגונומיות ונוחות לשימוש ביום יום, על מנת שרופא יוכל לעבוד בנוחות רבה וגם לשמור על בריאותו במהלך עבודתו. לרוב עגלות אלו מכילות מדפים לאביזרים, מדפים למקלדת ועכבר ומקום להצבת מחשב ומכשור רפואי אחר.

עגלות מחשב – את עגלות המחשב ניתן למצוא במקומות שונים, בעיקר בחדרי רופאים מתחומים שונים ברפואה, כמו – רופאי שיניים, פיזיותרפיסטים, גניקולוגים, רופאי רנטגן ועוד תחומים שונים ברפואה. עגלות אלו מאובזרות היטב במיטב הטכנולוגיה החדישה וכוללות גלגלים נוחים לשינוע המחשב, כוללות מדפים מיוחדים עליהם ניתן להניח מקלדת ועכבר ועוד אביזרים שונים ומחשוב להם זקוקים הרופאים בעת עבודתם ביום יום.

עגלות שירות – עגלות שירות הן עגלות איתם משתמשים בתעשיות שונות לשינוע מוצרים ממקום למקום בקלות רבה. עגלות אלו הן מכילות גלגלים נוחים וידית אחיזה נוחה לעובדים, על מנת שהם יוכלו להניע את העגלה בקלות רבה. כמו למשל – בבתי מלון, כאשר חדרניות מנקות את החדרים, הם שמות על עגלת השירות מוצרים רבים ומניעות את העגלה ממקום למקום ועליהן הן שמות חומרי ניקוי ומוצרים נוספים. דוגמא נוספת – כאשר בבתי חולים מעוניינים להעביר בדיקות או מכשור רפואי ממקום למקום, ניתן להניע את הפריטים על גבי עגלת שירות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ופניה Afc Industries | 072-2730020