עגלות רפואיות

<<

עגלה רפואית

AFC מציעה מבחר עצום של ריהוט רפואי וריהוט לבתי חולים באיכות הגבוהה ביותר, ריהוט מושלם למרפאות ומכונים רפואיים. עגלות רפואיות עם גלגלים וריהוט משרדי במבחר עיצובים לנוחיותכם.

AFC היא חברה מהימנה ביותר ושם דבר בריהוט רפואי. אנו מציעים ציוד רפואי נלווה מעולה, עגלות למוסדות ומשרדים בתחום הבריאות.

עגלות רפואיות

ניהול בתי חולים ומרפאות דורש ריכוז רב ויכולת ארגון טובה מאוד. כל בית חולים וכל מרפאה מטפלים בעשרות ולעיתים אף במאות ובאלפי חולים מדי יום. כל חולה מצפה לקבל את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר לבעיה שלו. אחד הדברים שיכולים לעזור לצוות הרפואי להעניק את הטיפול הטוב ביותר לחולים הוא ציוד רפואי מתאים. חלק חשוב מציוד רפואי זה הם עגלות רפואיות מקצועיות. על גבי עגלה רפואית שעברה התאמה לצרכי הרופא תוך התייחסות לסביבת עבודתו ותוך שימת דגש ארגונומי הרופאים יכולים לאחסן באופן זמין ונגיש את כל הציוד הרפואי שלהם מתחבושות ועד משחות ותרופות שיהיו זמינים להם בהינף יד. חשוב לשמור שהעגלה תהיה נקייה וסטרילית ומאורגנת היטב – ככל שהיא תהיה מאורגנת טוב יותר כך יהיה קל יותר כאשר יתעורר צורך לקחת ממנה את הציוד השונה.

עגלה רפואית לרופא

עגלה רפואית היא פריט שכיח מאוד שאפשר לראות בבתי חולים. רופאים מטפלים כל יום במטופלים רבים. הם עושים זאת במסירות ורצינות. לכל רופא יש הרבה כלי עבודה רפואיים שונים כמו למשל סכנים, מזרקים, מראות ותחבושות. כל הכלים הללו צריכים להיות זמינים לרופא בכל טיפול וטיפול. היתרון של עגלות רפואיות הוא שקל מאוד לאחסן בהן בצורה זמינה את הציוד הרפואי השונה. עגלות אלו יכולות לשפר באופן משמעותי את הטיפולים הרפואיים שרופאים מעניקים למטופלים שלהם בכל יום ובכל טיפול מחדש.

עגלה רפואית – לחדר ניתוחים

עגלה רפואית היא ציוד נדרש גם לחדרי ניתוחים. חדרי ניתוחים הם חדרים בהם רופאים וצוותים רפואיים משפרים את איכות החיים של המטופלים ואף מצילים אותם. אם אנחנו רוצים לאפשר לצוותים הרפואיים לעשות את עבודתם באופן טוב יותר אנחנו צריכים לאבזר את חדר הניתוח בטכנולוגיה הטובה ביותר. לפעמים הטכנולוגיה לא צריכה להיות מתקדמת מאוד או מתוחכמת. ציוד עזר לחדרי ניתוח כמו עגלות רפואיות שישאו ציוד ייעודי, עגלת מחשב או תאורה איכותית יכולים לשפר משמעותית את תנאי העבודה של המנתח ולאפשר לו להתמקד בעבודתו ובביצוע בצורה הטובה ביותר, כשכל התנאים מותאמים לצרכיו ולנוחות עבודתו. שיפור תנאי העבודה בחדרי הניתוח יכולה להיות משמעותית מאוד והיא יכולה להיות רבת משמעות הן עבור הרופאים והן עבור החולים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ופניה Afc Industries | 072-2730020